mandag den 19. august 2013

Nye delmål!

Jeg har bogstaveligt talt kun været hjemme for at sove siden i onsdags, og jeg har derfor slet ikke haft tid til at blogge, og heller ikke ret meget tid til at træne. Jeg beklager meget stilheden!
som jeg skrev i dette indlæg har jeg været nødt til, at ændre mine planer omkring mine delmål for at undgå skader¨, og jeg er nu kommet frem til en ny plan:

Startvægt: 59.5 kg
Fedt%: 23%
Fedtmasse: 13.7 kg.
Muskelmasse: 43 kg.
Delmål 1:
Fedt% = 22%

Delmål 2:
Fedt% = 21%

Delmål 3:
Muskelmasse: 43.5 kg

Delmål 4:
Fedt%: 20%

Delmål 5:
Muskelmasse: 44 kg.
Delmål 6:
Fedt% = 19%

Mine delmål denne gang er meget anderledes end min sidste plan. Dette skyldes, at jeg er kommet frem til, at det der motiverer mig allermest er, hvis jeg kan måle mine fremskridt på denne måde. Man skal gøre, hvad der føles rigtigt for én selv, og dette er hvad der giver mig blod på tanden! Jeg er SÅ klar!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar