tirsdag den 20. august 2013

Ugens challenge intro :-)

For at holde motivationen oppe, og for at udfordre mig selv, vil jeg fra på mandag indføre en ugentlig challenge! til at starte med bliver det som supplement til min øvrige træning, men det kan være at det bliver til et helt træningsprogram en gang :-) 
Når jeg har gennemført fire ugers challenge i træk vil min "præmie" være valgfri selvforkælelse, fx. en biograftur, en ansigtsbehandling eller et par nye løbebukser :-) 



Det ville være super sjovt hvis nogle af jer søde læsere har lyst til at deltage! Lad mig vide hvis I har! 


2 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt tænke mig at være med! :) Bare kom an.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt Rikke! :-)
      Jeg kommer til at lave et indlæg om ugens challenge hver søndag, så husk at tjekke i morgen ;-)

      Slet