mandag den 12. august 2013

Change of plans

dette indlæg skrev jeg for længe siden, om mine delmål for min træning, samt hvilke "belønninger" jeg ville give mig selv når jeg nåede dem. 
Nu har jeg i lang tid forsøgt at nå mine mål, men jeg er nødt til at erkende, at min krop simpelthen ikke kan holde til de lange løbeture. Jeg får skinnebensbetændelse så start jeg øger distancen, og det er selvfølgelig ikke ret motiverende.
Derfor har jeg nu besluttet, at ændre mine delmål. Til at starte med tog jeg dette som et nederlag, men efter at have tygget på det henover sommeren, er jeg kommet frem til, at dette er en forkert måde at se set på. Det er ikke et nederlag - det fungerer bare ikke for mig, selvom det måske fungerer for andre.
I dette indlæg skrev jeg om hvor vigtigt det er at være realistisk mht. sin træning, og det holder jeg stadigvæk på :-) Derfor vil jeg nu gå i tænkeboks og finde frem til nogle nye gode delmål. 

Hertil aften har jeg hygget med min søde mor med nogle lækre snacks: 

Til frokost tog jeg en omelet med på arbejde. Jeg lavede omelet til aftensmad i går, så jeg besluttede mig for at lave en ekstra: 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar