mandag den 15. juli 2013

Drop undskyldningerne #1

Som noget nyt vil jeg begynde at lave en del indlæg om at droppe undskyldningerne for at leve en sund livsstil. Jeg kan selv godt være slem til at komme med en masse undskyldninger, men når jeg tænker det hele igennem kommer jeg altid frem til, det slet ikke behøver at være så svært og besværlig som jeg gør det til.



Undskyldningen for i dag er: 

"Det er for dyrt at leve sundt"

Det kan desværre ofte hurtigt løbe op når man prøver at leve en sund livsstil. Slik, chips, sodavand og chokolade og junkfood er ofte utroligt billigt, mens sund mad er ret pricey. Det er super ærgerligt, og ærligt talt helt forkert! 
Jeg er dog kommet frem til:

1) Gør dine sunde indkøb billige ved at gå efter tilbud
Det kan virkelig godt betale sig, at gå tilbudsaviserne igennem, og handle ind ud fra dem. Er der fx. kød på tilbud køber jeg ofte stort ind og fryser det ned. Så behøver du aldrig sulte eller at ty til frysepizzaen! 



2) Spar hvor du kan - også på dit træningsudstyr
Ligesom at du kan finde nogle super tilbud på lækkert mad, kører diverse sportsforretninger også ofte med nogle gode tilbud. 
Du kan ofte spare mange penge på sommertræningstøj når du køber det i slutningen af sæsonen, og ligeledes med vintertræningstøj. Derudover findes der også masser af billigt ubrugt tøj på trendsales og dba som du kan købe billigt!

3) "The Best project you could work on is you"
Ærligt talt, så kan det godt gå hen og blive dyrt selvom du kigger efter tilbud. Der er desværre ikke noget der er gratis, men når nu du bruger de penge, så går de også til et godt formål, ikke? 
Jeg kan ikke komme på noget bedre at bruge mine penge på end mit heldbred. desuden er følelsen af at se nogle gode resultater på min krop guld værd!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar