onsdag den 17. juli 2013

Lækker og sund aftensmad!

Dette er efter min mening et virkeligt godt alternativ til en pizza. Min mor har altid lavet dem med forskellig topping og jeg har altid elsket dem! 
Udover at være super sunde er de også nemme og billige at lave. Win! 


Til fire skiber skal du bruge en squash og noget topping efter eget valg. I dag brugte jeg flåede tomater, hytteost og skinke.
Start med at skære fire skiver af din squash på langs og sæt dem derefter i en 200 grader varm ovn i 20-25 minutter. Tag dem ud af ovnen og påfør din topping og giv dem tilsidst 5-7 minutter igen, evt. med varmluft. 

Velbekomme! 

2 kommentarer:

  1. Ej hvor smart! Dem må jeg prøve at lave en dag :-)

    http://mmonicamichela.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg virkelig du skal! Det er simpelthen så lækkert og mætter også godt!

      Slet