lørdag den 13. juli 2013

Hjemme igen

Så er jeg hjemme fra en helt fantastisk ferie! I år blev det til en meget aktiv ferie da der man kunne låne mountainbikes på hotellet som vi kunne tage nogle fede ture i bjergene på - puha det var hårdt, men også sjovt! Det er ikke lige en tur man kan tage herhjemme i Danmark ;-) 
Derudover løb jeg også tre gange om ugen imens jeg var afsted. Der var en masse bjerge som bliver brugt som skibakker om vinteren. Jeg udvalgte mig en bakke som var pænt stejl og løb op og ned af den flere gange. Det var super fedt med noget træning som var anderledes end den plejer at være :-) 
Det kan godt være at jeg lyder lidt hellig nu hvor jeg fortæller om min aktive ferie, men men men! Der er virkelig blevet snacket og spist usundt, så det ville ikke undre mig hvis jeg har taget på alligevel! Men pyt, efter min mening skal man have lov til at nyde en ferie uden at være nødt til at have dårlig samvittighed. 

Er I enige eller holder I ud, også i ferien? 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar