mandag den 17. juni 2013

Dagen løbetur

I dag skulle jeg have nået mit mål om at løbe 5 km på 23 minutter, men jeg har simpelthen så ondt i maven, at jeg gik hen og fik en virkelig dårlig løbetur og langt fra nåede mit mål :-( Jeg var nødt til at stoppe og gå resten resten af vejen hjem da jeg havde løbet lidt over tre km. 



Der er ikke andet at gøre, end at komme op på hesten igen. På onsdag står jeg tidligt op og løber inden jeg skal på arbejde. 

Jeg håber at I har haft en bedre omgang træning end jeg har!

2 kommentarer:

  1. Hvordan finder du motivationen til at løbe?

    witherly.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej witherly :-)
      Jeg finder ofte motivation på nettet. Facebook, instagram, og sundhedsblogs motiverer mig meget, og derudover har jeg sat mig nogle mål og delmål som jeg går efter :-) dette kan du også læse om her på bloggen.

      Slet