søndag den 9. juni 2013

Projekt planlægning!

For at nå mine mål som jeg skrev om i går, vil jeg gå igang med at planlægge min tid meget bedre. 
Hver søndag vil jeg sætte mig ned og gå min kalender igennem, og planlægge hvornår jeg kan træne, men også hvad jeg skal træne så jeg ikke kommer til at stå i en situation hvor min træning blever lidt halvhjertet, fordi jeg ikke har sat mig noget mål for træningen. 
Den kommende uge kommer til at se således ud træningsmæssigt: 

Mandag: 
5 km løb
Styrketræning: Ben og balder

Tirsdag: 
Styrketræning: Biceps, triceps og skuldre

Onsdag: 
5 km løb

Torsdag: 
Styrketræning: Mave og ryg

Fredag: 
5 km løb
Styrketræning: hele kroppen

Lørdag: 
Aktiv hviledag: 25 km cykling

Søndag: 
5 km løb
Styrketræning: Ben og balder

For at få det hele til at passe sammen med min kalender, bliver jeg nødt til at stå tidligt op nogle af dagene. Det bliver noget af en udfordring, men jeg håber at jeg overholder mit program! :-)



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar