torsdag den 6. juni 2013

Dagens frokost

Min frokost i dag var super nem, enkel og lækker! Den bestod af broccoli, gulerødder, salatblade, agurk, tomater og tun. Udover at være lækker og nem st lave er den også virkelig mættende! 

Jeg startede med at grille broccolien på en pande. Efter 5-7 minutter smed jeg gulerødderne på. Jeg bryder mig ikke om når gulerødderne er for bløde, så de kom på da broccolien kun manglede et par minutter.


Broccolien og gulerødderne blev lagt på en tallerken, og ovenpå kom jeg lidt salat, agurk og tomater. 


Til sidst toppede jeg med tun for at få en masse gode proteiner! :-) 


Jeg har også ofte brugt andre slags grøntsager eller skiftet tunen ud med laks eller æg :-) desuden er det også rigtig lækkert med nogle pinjekerner ovenpå!
Det er ikke noget særligt, men jeg synes virkelig, at det er lækkert! :-)

4 kommentarer:

  1. Årh hvor ser det lækkert ud!
    Har du prøvet at blande tun, hytteost, majs og tomater sammen? Det smager også virkelig godt og mætter meget! :-)

    http://mmonicamichela.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Ej en god idé!! Det må blive næste projekt ;-)
    Jeg er rigtig glad for dine kommentarer, og for at du følger med! :-)

    SvarSlet
  3. Mums - intet så lækkert som en sund og mættende frokost! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke være mere enig! :-)

      Slet