onsdag den 5. juni 2013

Øv!!

Hej søde læsere :-) 
I må undskylde at jeg slet ikke fik blogget i går. Jeg var afsted fra kl 7 til kl 2 om natten, så jeg havde ikke rigtigt nogen mulighed for det :-) 

Jeg har fri i dag, og det havde jeg tænkt mig at udnytte ved, at løbe en tur som det aller første. Da jeg stod op tog jeg derfor mit løbetøj på som det første, varmede op og tog afsted. 
Men... Jeg måtte stoppe efter kun 2,5 km fordi jeg kan mærke at jeg har fået skinnebensbetændelse :-( ØV hvor er det bare surt!! Det er simpelthen så frustrerende når jeg kan mærke, at min form er til en masse fode løbeture, men min krop ikke kan følge med... 
Der er ikke andet for, end at sætte mine løbeture på pause det næste stykke tid. Jeg hr tænkt mig at cykle og styrketræne en masse i stedet for, men jeg har brug for noget motivation for ikke at blive slået helt ud: 







Nu vil jeg spise noget morgenmad, og derefter cykle en lang tur!
Hav en dejlig dag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar