onsdag den 26. juni 2013

Husk din kost!

Dette indlæg laver jeg, dels for st understrege vigtigheden af en god kost overfor jer alle, og dels for at minde mig selv da jeg virkelig ikke har spist godt på det sidste. Jeg er rigtig ærgerlig over det da jeg netop var kommet ind i en rigtig god rutine, men pga manglende energi og overskud er jeg i den grad faldet af på den... 

De fleste ved, at for at smide noget fedt skal du forbrænde mere energi end du indtager. Mange misforstår desværre dette budskab, hvilket resulterer i, at de træner og træner for at forbrænde en masse kalorier, men også spiser forkert fordi "nu har jeg jo været ude og løbe en tur...." Jeg gik selv i fælden, og forsøgte i mange år at tabe mig ved at lave en masse cardio uden at tænke ordentligt over hvad jeg puttede i munden. Men det kan ikke siges nok gange! Du kommer ikke til at se de ønskede resultater hvis du ikke spiser ordentligt, og du får på ingen måde det optimale ud af al din hårde træning. Loose-loose! 




Lad mig skynde mig at sige, at du selvfølgelig skal have masser af mad og masser af kalorier for at leve en sund livsstil! Hvis du ikke spiser nok mad får du heller ikke noget energi - hverken til at træne eller til noget andet. Vægttab skal ske på den sunde måde, så det handler om, at være klar over hvad for låget mad der gavner dig og din krop! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar