lørdag den 25. maj 2013

Har du tømt slikbutikken?

Det er super nemt for mig at sidde bag min computer og skrive om bare at komme afsted og bare at vælge det rigtige mad. Men det er lige så svært for mig som det er for alle mulige andre, og jeg har sommetider en rygrad som en regnorm og dykker ned i slikskålen igen og igen, selvom jeg ved at jeg burde stoppe. Bagefter kommer den dårlige samvittighed som de fleste sikkert også kender. 


Men jeg har lært, at det er ok at have dage hvor dagen ikke går helt som planlagt. Det er vigtigt, at du ikke skælder dig selv ud og ryger helt ned i kulkælderen, hvis du har fået spist lidt for meget slik. Sket er sket. Acceptér det, og prøv at komme ind på det rette spor igen! :-) 




Desuden er det altså også helt i orden at forkæle dig selv engang imellem! Det er vigtigt at man ikke bliver fanatisk, og jeg synes personligt selv, at det bliver for kedeligt hvis jeg aldrig skal have lov til at nyde lidt slik bare fordi jeg gerne vil leve en sund livsstil. Den går ikke! ;-) 

Hav en dejlig dag alle sammen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar