torsdag den 9. maj 2013

Velkommen!

Hej alle sammen!
Velkommen til min blog  Get Fit Now!! :-)
Mit navn er Ida, og jeg har efter lang tids overvejelse besluttet at starte en blog.
Jeg har altid været en meget sporty pige som ikke rigtigt har behøvet at tænke på min vægt. Derfor er det kommet som et chok for mig, at jeg de seneste par år er begyndt at tage på og blive lidt blødere rundt omkring på min krop.
Da jeg som sagt aldrig rigtigt har bekymret mig om at tage på, tog det mig også lang tid før jeg begyndte at tage det alvorligt – og endnu længere tid før jeg besluttede mig for at gøre noget ved det! Nu har jeg dog taget en beslutning:
Jeg vil ikke acceptere at tage mere og mere på i vægt uden at forsøge at gøre noget ved det bare fordi det er hårdt og ubehageligt. Jeg vil arbejde for at blive sund men ikke fanatisk og slank uden at blive for tynd. Jeg vil starte en ny og sund livsstil.
lifestyle
Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste, som pludselig har opdaget, at jeg ikke længere har den naturligt slanke skikkelse uden at måtte arbejde for det, ligesom at jeg ikke er den eneste som har svært ved at tage afsted til træning efter en lang arbejdsdag istedet for at sætte mig i sofaen, og dette er grunden til at jeg mener  at andre mennesker vil have gavn af at læse min blog. Det er mit store håb at denne blog vil motivere jer – og mig selv – til at leve en sund livsstil.
Jeg vil løbende skrive om kost og motion og mine op- og nedture i forbindelse med min nye livsstil.
Jeg glæder mig! :-)

2 kommentarer:

  1. Uha, hvor jeg kender din beskrivelse. Den der ekstra delle på maven som aldrig har været der men nu pludselig ikke vil forsvinde - ØV. Jeg er med dig i kampen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine!
      Jeg har slet ikke set din kommentar før nu! Øv! Men mange tak for din søde kommentar, jeg håber at vi kan bakke hinanden op i fremtiden! :-)

      Slet