mandag den 13. maj 2013

Hektisk dag

Puuuha en travl dag jeg har haft mig.. Jeg er først lige kommet hjem nu :-) 
Jeg skulle på arbejde tidligt i morges, og derefter til et tjek hos lægen. Jeg havde besluttet på forhånd at jeg ville nå en løbetur på fem km i dag, selvom jeg kort tid efter mit lægebesøg skulle tilbage til mit arbejde til et møde.
Jeg havde mest lyst til at smide mig i sofaen og slappe af inden jeg skulle ud ad døren igen, men jeg blev ved med at sige til mig selv at det galdt om 25-30 minutter, og så var det overstået.
Afsted kom jeg, men desværre blev turen ikke så god. Fordi jeg netop havde så travlt var jeg nødt til at sluge noget mad inden min løbetur, og det er aldrig godt for mig at løbe på en fuld mave. Derfor blev det bestemt ikke nogen hurtig tur, men det er meget bedre end ingenting! Jeg er glad for at jeg kom op af sofaen og afsted alligevel :-)



Har I fået trænet i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar