onsdag den 15. maj 2013

Sen aftentræning

Jeg har simpelthen sådan et strengt program for tiden! Igen i dag var jeg ikke hjemme før ca 21:30, og jeg var fuldstændigt smadret! 
Jeg har lovet mig selv, at jeg skal ud og løbe hver anden dag uden undtagelser. Det var tid til en løbetur i dag, så selvom jeg var sent hjemme fandt jeg løbetøjet frem og tog afsted. 
Jeg løb i alt fem km: 3 km i hårdt tempo og derefter 2 km i et meget roligt tempo.

Min pointe med dette indlæg er, at jeg fik taget mig sammen selvom jeg havde lyst til at gå direkte i seng! Det var aldrig sket for bare to måneder siden.
Det gælder om, at tage en beslutning at holde fast. For at holde mig selv endnu mere oppe på min beslutning har jeg endda lavet et program for min løbetræning, så der er ingen undskyldninger! For mig virker det rigtig godt at jeg lige fra jeg står ud af sengen om morgenen ved hvor langt jeg skal løbe, og hvordan. Det bliver på en eller anden måde mere overskueligt :-) 




Godnat! :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar